Wat is SV TOEP?

STUDIEVERENIGING TOEP

SV TOEP is de studievereniging van de opleiding Toegepaste Psychologie aan de HAN in Nijmegen. Wij staan voor openhartigheid, gezelligheid en we verrijken de studie. We organiseren verschillende activiteiten, variërend van reizen naar het buitenland tot maandelijkse borrels in onze stamkroeg.

Wij maken zo veel mogelijk activiteiten beschikbaar voor iedereen van onze studie en hun vrienden, leggen contact met externen en alumni in ons werkveld voor activiteiten, steunen onze leden wanneer mogelijk en proberen we vooral zo veel mogelijk lol te maken. Hierdoor hopen we dat onze studenten hun tijd bij TOEP gezellig vinden, ze voldoende openhartigheid ervaren om mensen uit andere leerjaren te ontmoeten en vooral ook dat we bijdragen aan hun persoonlijke en professionele ontwikkelingen.

Als laatste, SV TOEP is een studievereniging en geen studentenvereniging. Bij TOEP doen wij niet aan heftige ontgroeningen, is aanwezigheid tijdens onze activiteiten en borrels niet verplicht en werken we nauw samen met onze opleiding.

IMG_0886-fun.JPG
Bestuur X der SV TOEP