Lidmaatschap

Wij geven iedereen de mogelijkheid om lid te worden van TOEP. De kosten hiervoor variëren van €6,00 euro tot €12,50 euro per jaar. Jouw jaarlijkse contributie gebruiken wij om de vereniging in leven te houden. Door dit geld te besteden aan onder andere het organiseren van activiteiten, feesten en reizen naar het buitenland. Natuurlijk krijg je hier super leuke dingen voor terug! Wil je lid worden? Lees dan eerst deze pagina goed door!

WhatsApp_Image_2020-11-18_at_12.02.45.jpeg

Wat krijg je voor een lidmaatschap?

1. Contact met andere TOEP leden, waardoor je mensen uit elk jaarlaag ontmoet, nieuwe vriendschappen sluit en ervaringen met elkaar kan delen.
  2. Van zondag t/m donderdag 00u fris, bier & wijn voor maar €2,50 in de stamkroeg café de Fuik.
  3. Meedoen aan extra kortingsacties tijdens onze maandelijkse borrels en activiteiten.
  4. Standaard 10% korting bij DressMe om je eigen kleding te laten bedrukken.
  5. Korting op onder andere het Winterglow Gala van Glow Student Events.
  6. Exclusieve toegang of voorrang op bepaalde activiteiten of reizen.
  7. Grotere kans om door te groeien binnen de vereniging, zoals het worden van commissiehoofd of het doen van een bestuursjaar.

Voor wie is het lidmaatschap bedoeld?

Wij vinden het belangrijk dat onze activiteiten openhartig en gezellig zijn. Daarom bieden we een standaard lidmaatschap aan voor huidige Toegepaste Psychologie studenten aan de HAN. Ook hebben we een lidmaatschap genaamd ‘vriend van TOEP’ voor alumni, externen, studenten van andere studies en je vrienden die vaker langskomen. Iedereen kan dus lid worden!

Hoe werkt een lidmaatschap?

We hebben een standaard lidmaatschap en een ‘vriend van TOEP’ lidmaatschap. Het standaard lidmaatschap is voor toegepaste psychologiestudenten aan de HAN. Het ‘vriend van TOEP’ lidmaatschap is voor iedereen die geen toegepaste psychologiestudent aan de HAN is, maar wel betrokken willen zijn bij TOEP. Via onze shop kun je één van deze lidmaatschappen aanschaffen. Na aanschaf ontvang je een bevestiging in je mail. Bewaar deze goed! Deze bevestiging heb je nodig als bewijs van je aankoop. Na aankoop heb je een TOEP pasje of een sticker voor op je studentenpas nodig als bewijs van je lidmaatschap. Dit bewijs heb je regelmatig nodig bij verschillende TOEP activiteiten. Het is je eigen verantwoordelijkheid om een TOEP pasje of sticker aan te vragen bij één van onze bestuursleden. De contributie wordt jaarlijks in oktober afgeschreven, dit gaat automatisch, tenzij je je lidmaatschap vóór 1 oktober opzegt. Wie de huidige bestuursleden zijn, kun je zien op de pagina ‘Het bestuur‘ onder het kopje ‘Over ons’. Of klik hier om naar de pagina te gaan.

Kan ik mijn lidmaatschap verliezen?

Kort gezegd? Ja. Wij waarborgen de veiligheid van onze leden en blijven graag op goede voet met onze partners. Daarom is het belangrijk dat je voldoet aan een paar huisregels. Het negeren van de huisregels, kan resulteren in verbanning van bepaalde activiteiten of zelfs het verliezen van je lidmaatschap. Bij het verliezen van een lidmaatschap wordt geacht dat je jouw TOEP pasje inlevert of de TOEP sticker verwijderd van je studentenpas. Onze huisregels kan je vinden onder het kopje ‘Over ons’ bij ‘Onze huisregels’. Of klik hier om de regels te vinden.

Hoe kan ik mijn lidmaatschap stopzetten?

Neem contact met ons op via info@svtoep.nl. Één van onze bestuursleden zorgt er dan voor dat jouw lidmaatschap wordt stopgezet. Zodra het stopzetten is gelukt, sturen we een bevestiging. Hierna lever je je TOEP pas in bij één van de bestuursleden. Wie de huidige bestuursleden zijn, kun je zien op de pagina ‘Het bestuur‘ onder het kopje ‘Over ons’. Of klik hier om naar de pagina te gaan.

Onze sponsoren